Wikia

De Zwarte Ridder is een personage uit Once Upon a Time. Hij verschijnt met zijn enige verschijning in de tweeëntwintigste aflevering van het eerste seizoen A Land Without Magic.

Geschiedenis Edit

Voor de eerste vloek Edit

Deze Zwarte Ridder is een van de vele Zwarte Ridders die door het kasteel van de Boze Koningin patrouilleren.

Op de dag van zijn executie verslaat Droomprins de twee bewakers die hem uit zijn cel kwamen halen voor zijn executie die op orders van de Boze Koningin op die dag plaats zou vinden.

Nadat hij deze twee bewakers heeft verslagen gaat hij verder het kasteel in. Vervolgens komt hij deze Zwarte Ridder tegen. Als Droomprins naar achter rent wordt zijn weg versperd door een andere Zwarte Ridder. De Zwarte Ridder geeft de opdracht aan de andere zwarte ridder om Droomprins neer te schieten met zijn pijl en boog. Die spant zijn boog en vuurt een pijl af. In plaats van Droomprins schiet hij echter de Zwarte Ridder neer tot de schrik en verrassing van de ridder en Droomprins. Hij sterft door de pijl die door de andere ridder werd afgeschoten.

Around Wikia's network

Random Wiki