Wikia

Violet is een personage uit Once Upon a Time. Ze verschijnt met haar eerste verschijning in de tweede aflevering van het vijfde seizoen The Price.

Geschiedenis Edit

Tijdens de Camelot Queste Edit

Ze wordt geboren in Camelot en ze is de dochter van Sir Morgan en zijn vrouw. Op een bepaald moment sterft haar moeder en wordt ze alleen opgevoed door haar vader. Ze bezoekt vaak het koninklijke bal in Camelot wat ze later maar een saaie gebeurtenis vindt aangezien er iedere dag een wordt gehouden.

Op een dag komen de bondgenoten van de nog niet getransformeerde Duistere Emma Swan aan in Camelot. Op een avond wordt ter ere van de "Redster" Regina een groot bal gegeven. Ze kijk samen met de andere gasten toe met de andere gasten als Vrouwe Emma en Vrouwe Mary Margaret worden aangekondigd en worden begeleid naar hun wachtende partners. Vervolgens wordt onder luid geklap de Redster aangekondigd. Terwijl Emma met Regina en Sneeuwwitje met hun partners dansen merkt Sneeuwwitje op dat Henry naar Violet aan het staren is waarop Droomprins zegt dat hij het wel zal regelen. Hij gaat naar Henry toe. Hij pakt twee drankjes van een dienblad van een langslopende bediende en geeft ze aan Henry. Vervolgens adviseert hij Henry dat hij van een andere wereld komt wat hem mysterieus maakt. Hij kijkt als Henry naar Violet gaat. Een verveelde Violet neemt dankbaar het drankje aan en ze zijn het erover eens zijn dat het bal maar saai is. Vervolgens toont Henry zijn muziekspeler dat een gift van de Redster was. Nadat ze allebei een oortje indoen luistert ze samen met Henry naar een nummer dat hij aanzet.

Around Wikia's network

Random Wiki