Wikia

The Snow Queen is de zevende aflevering van het vierde seizoen van Once Upon a Time.

Samenvatting Edit

Emma vangt de Sneeuwkoningin en ondervraagt haar op het station van de sheriff. Maar de Sneeuwkoningin gebruikt haar voorkennis van Emma om te proberen haar te overtuigen door haar te laten denken dat ze meer op elkaar lijken dan ze zich zou kunnen voorstellen. Regina en Robin Hoods relatie groeit steeds complexer omdat ze moeite hebben om een manier te vinden om zijn stervende vrouw te redden, Emma begint te zien wat ze gemist heeft door niet op te groeien en als een gezin met Sneeuwwitje en Droomprins te zijn als ze ziet hoe betrokken Mary Margaret is in baby Neals leven, en Henry begint aan zijn naschoolse baan in Golds winkel terwijl hij probeert om Regina te helpen door een aanwijzing voor de identiteit van de auteur van het verhalenboek te vinden. Ondertussen, in Arendelle van het verleden, leren we over de oorsprong van de Sneeuwkoningin en haar familiale verbinding met Elsa en Anna net zoals we zien hoe ze haar spectaculaire maar dodelijke ijs bevoegdheden ontdekt.[1]

Rolverdeling Edit

Hoofdrollen Edit

Gastrollen Edit

Bijrollen Edit

Niet op de aftiteling Edit

Bronnen Edit

Around Wikia's network

Random Wiki