Wikia

Slanke Man is een personage uit Once Upon a Time. Hij verschijnt met zijn enige verschijning in de veertiende aflevering van het eerste seizoen Dreamy.

Geschiedenis Edit

Voor de eerste vloek Edit

Niet veel is bekend over de Slanke man voordat de Duistere vloek door de Boze Koningin werd uitgesproken. Het weinige dat we weten is dat hij in een van de werelden woonde die werd getroffen door de duistere vloek.

Tijden de eerste vloek Edit

Net zoals als iedereen die werd getroffen door de duistere Vloek werd zijn geheugen gewist van zijn vorige leven in het Sprookjesbos en kreeg hij een nieuwe identiteit. Het is dus onbekend of zijn vrouw ook zijn vrouw was in het Sprookjesbos of dat het een onderdeel was van de vloek om hem van zijn echte geliefde gescheiden te houden.

Om geld in te zamelen voor de nonnen van Storybrooke besluiten de twee uitgestotenen van de stad Mary Margaret en Leroy samen te werken om geld in te zamelen. Als de klungelige maar goed bedoelende non Nova per ongeluk teveel kaarsen heeft besteld waardoor ze de huur aan Mr. Gold niet meer kunnen betalen, bieden de twee aan om te helpen om de kaarsen te verkopen. Als ze aanbellen bij het huis van de slanke man doet hij de deur open. Terwijl hij luistert naar de poging van de twee uitgestotenen van de stad om de kaarsen te kopen eet hij een wortel. Zijn vrouw herkent de 2 en zegt niet geïnteresseerd te zijn terwijl ze de deur toe slaat.

Hij koopt waarschijnlijk net als alle andere mensen in Storybrooke wel kaarsen nadat Leroy de elektriciteit opzettelijk uit laat vallen om mensen te dwingen om kaarsen te kopen en zo de nonnen te redden.

Als Emma Swan ware liefdes kus aan Henry geeft en dus de vloek verbreekt krijgt hij net zoals iedereen die onder de invloed van de vloek was zijn geheugen weer terug.

Galerij Edit

Around Wikia's network

Random Wiki