Wikia

De Kapitein is een personage uit Once Upon a Time. Hij verschijnt met zijn enige verschijning in de elfde aflevering van het vijfde seizoen Swan Song.

Nadat Killians vader zijn zoon heeft gekalmeerd door te lantaarn weer aan te en te beloven om altijd over Killian te waken valt zijn zoon weer in slaap. Als Brennan echter hoort dat hij gezocht wordt vanwege een eerdere diefstal pakt hij een roeiboot en probeert hij te ontsnappen en verkoopt hij zijn zoons aan de kapitein.

Later die avond wordt Killian weer wakker en is bang als hij zijn vader niet kan vinden. Killian maakt Liam wakker en wil naar boven gaan als zijn weg wordt zijn weg versperd door de kapitein. Als Killian vraagt waar zijn vader heen is gebaart de kapitein naar de zee en verteld hij dat Brennan een uur verleden is vertrokken. Hij verteld Killian over hoe zijn vader een gevluchte crimineel is, een dief. Toen hij hoorde dat er soldaten op hem wachten in de volgende haven heeft hij Killian en Liam's diensten verkocht om de oude roeiboot van de kapitein te kopen. De Kapitein verteld Killian dat hij nu weet wat voor een man zijn vader werkelijk is : Een dief een voortvluchtige van de wet die zijn eigen kinderen in de steek laat.

Around Wikia's network

Random Wiki