Wikia

Kabouter is een personage uit Once Upon a Time. Hij verschijnt met zijn enige verschjning in de tweede aflevering The Thing You Love Most.

Geschiedenis Edit

Voor de eerste vloek Edit

Als de Boze Koningin de Duistere Vloek wil uitspreken om het geluk van Sneeuwwitje en Droomprins te vernietigen heeft ze als ingrediënt voor deze vloek een lok haar van de de meest duister zielen van het land nodig. Om die reden nodigt ze de meest duistere zielen van het land uit op de plek waar ze het duistere ritueel wil uitvoeren. De Kabouter is een van deze duistere zielen die aanwezig is. Na een bedreiging met magische boomwortels besluit hij samen met de andere aanwezigen een haarlok af te staan. Vervolgens kijkt hij toe hoe de eerste poging van de Boze Koningin om de Duistere Vloek uit te spreken mislukt. Nadat de Boze Koningin de eerste keer faalt maakt de Kabouter de fout om de Koningin belachelijk te maken. Woedend om de belediging van de Kabouter dood ze het door hem te veranderen in een standbeeld.

Tijdens de eerste vloek Edit

Als de Boze Koningin in dit land beter bekend Regina Mills in haar tuin bezig is staat er een standbeeld van een kabouter in de tuin. Dit standbeeld is de Kabouter die ze als de Boze Koningin in een standbeeld veranderde als wraak omdat hij haar uitlachte.