Wikia

Horatio is een personage uit Once Upon a Time. Hij verschijnt met zijn enige verschijning in de zevende aflevering van het eerste seizoen The Heart Is a Lonely Hunter.

Geschiedenis Edit

Voor de eerste vloek Edit

Hij is, samen met zijn vriend Bartholomew, een van de vaste bezoekers van de taverne van de Taverne Eigenaar.

Op een dag komt er een man samen met zijn metgezel een wolf de taverne binnen. De man besteld een drankje en terwijl hij die drinkt gooit er iemand iets te eten richting de wolf.

Bartholomew vraagt sinds wanneer ze dieren binnenlaten. Vervolgens begint hij samen met Horatio de geruchten te bespreken die over de man rondgaan zoals dat hij is opgevoed door wolven en dat hij huilt om de herten die hij schiet voor het vlees dat hij eet om te overleven en dat hij denkt dat dieren beter zijn dan mensen.

Hij kijkt toe als Bartholomew de man besluit te confronteren. Als hij echter de metgezel van de man de wolf bedreigd verliest de man zijn geduld met Bartholomew. De man trekt snel zijn dolk en steek Bartholomew dodelijk in zijn nek. Horatio kijkt geschokt toe door de onverwachte wending.

Als hij van de schok bekomen is wil hij samen met een aantal taverne klanten wraak nemen op de man. De Jager gooit Horatio echter tegen een spiegel aan.

Galerij Edit

Around Wikia's network

Random Wiki