Wikia

Ariel is een personage uit Once Upon a Time. Ze komt voor het eerst voor in aflevering 6 van seizoen 3 "Ariel".

Geschiedenis Edit

Voor de tweede vloek Edit

Op een gegeven moment breekt Ariel in op de Jolly Roger om haar geliefde Prins Eric te vinden waarvan ze had gehoord dat hij op de Jolly Roger gevangen werd gehouden. Ze ontsnapt echter en steelt een van de iconische dolken van de kapitein van het schip uit de wapenkamers.

Ariel vindt kapitein Haak, de eigenaar van de Jolly Roger, en belaagd hem door de gestolen dolk op Haaks keel te houden en hem dwingt te vertellen waar hij Eric gevangen houdt. Als Haak haar ontwapend en ontkent dat hij nu een held is gaat hij de taverne weer binnen. Nadat Ariel een beroep op zijn eer als piraat beroept maakt Haak een deal met Ariel. Als ze hem naar zijn schip leidt zal hij de kapers afleidden door te duelleren met hun kapitein terwijl Ariel en Vetje het schip doorzoeken voor Eric. Als Vetje vraagt wie de kapende kapitein is steekt Haak als antwoord de dolk in de tafel waarop de initalen BB staan wat voor BlackBeard (Nederlands:Zwartbaard) staat.

Afleveringen Edit

Galerij Edit

Around Wikia's network

Random Wiki