Wikia

A Tale of Two Sisters is de eerste aflevering van het vierde seizoen van Once Upon a Time.

Samenvatting Edit

Een bange en verwarde Elsa bevindt zich in Storybrooke en, bang voor de intenties van de inwoners, creëert een krachtig sneeuwmonster om zichzelf te beschermen. Met Robin Hoods vrouw, Marian, ook terug is in Storybrooke, vraagt Regina zich af of haar "gelukkig leven" met de voormalige dief Robin volledig vernietigd is, Mr. Gold vindt een intrigerend object wat in vraag stelt of hij al dan niet Belle officieel controle over de dolk die hem de Duistere maakt zal geven, en Haak is verbijsterd om te ontdekken dat Emma hem probeert te vermijden wanneer zij Regina probeert te helpen na verantwoordelijk te zijn van Marian terug te brengen van het verleden naar Storybrooke. Ondertussen, in Arendelle in het verleden, wanneer Elsa's zus Anna haar huwelijk met Kristoff dichterbij komt, ontdekt Anna dat hun ouders - die op een schip stierven tijdens een hevige storm - destijds op weg waren naar een mysterieuze bestemming in een zoektocht welk misschien het geheim bevat om Elsa's onbeheersbare ijskrachten in te tomen. waarschijnlijk het antwoord ligt over Elsa's magie. En tegen Elsa's wens in, wil Anna hun reis afmaken om uit te vinden wat ze zochten.[1]

Rolverdeling Edit

Hoofdrollen Edit

Gastrollen Edit

Bijrollen Edit

Niet op de aftiteling Edit

Bronnen Edit

Around Wikia's network

Random Wiki